16.1.2014

DT member

Olen erittäin iloinen ja ylpeä voidessani kertoa teille, että mut on valittu It's all about the Vintage and Beauty -haasteen Design Teamin jäseneksi ! Mä rakastan romanttista vintage tyyliä yli kaiken ja tolla haasteblogilla on mulle ihan erityinen merkitys, koska se on ensimmäinen mihin koskaan osallistuin ja ensimmäinen, jossa tulin valituksi Top3:een. Myös haasteen vetäjä Sande neuvoi mua tosi paljon pari vuotta sitten, kun aloittelin tätä harrastusta, joten se on siitäkin syystä mulle erittäin tärkeä.
Kiitos paljon valinnastani ja toivon onnistuvani tekemään kauniita ja inspiroivia töitä DT jäsenenä !

I'm very proud to let you all know that I've been chosen as DT member at It's all about the Vintage and Beauty challenge blog. I love romantic vintage style and that challenge blog has a very special meaning to me because it was my first challenge that I ever attended and the first where I was chosen as Top3. Also the challenge owner Sande gave me a lot of good advise a couple of years ago when I started crafting, so it makes it even more special.
Thank you very much for choosing me and I hope to be able to do beautiful and inspiring creations as a DT member !

3 kommenttia:

  1. Onnea ihanasta saavutuksesta.
    Sinulla on kyllä mahtavia kortteja.

    VastaaPoista
  2. Congratulations, you deserve it. x

    VastaaPoista
  3. Congrats; it's a great challenge!

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    VastaaPoista