22.9.2013

Kirjan kansi






Tämän kertainen Vintage and Beauty -haaste oli mulle vähän vieras, kun en osaa (vielä) "rakentaa kirjaa". Youtubessa tosin oli paljon ohjeita, joten täytyypä kokeilla. Mutta tänä viikonloppuna sainkin ahaa-elämyksen: mä tuunaan olemassa olevan oikean kirjan.

Kaikki jotka tuntee mut tietää, että Jane Austenin "Ylpeys ja ennakkoluulo" on mun raamattu. Se on niin täydellinen tarina romantiikan nälkäiselle ja (Englannin) historiasta tykkäävälle ! Mulla löytyy se kirjana suomeksi ja englanniksi, BBC:n elämää suuremman tv-sarjan katson vähintään 1-2 kertaa vuodessa... joka vuosi ! Lopetin katsomiskertojen laskemisen 20.kerralla ;D Olen käynyt Englannissa tv-sarjan kuvauspaikoilla, Jane Austen museossa ja omat häänikin, hääpuku ja -kampaus myötäili samaa aikakautta. Joten mä päätin tuunata mun syntymävuodelta 1963 olevan ankean harmaakantisen kirjan vähän enemmän ajanhenkeen sopivammaksi: pitsiä, kukkia ja helmiä.
Osallistun tällä:
Vintage and Beauty - #52 Kirjan kansi

8 kommenttia:

  1. Kyllä on kaunis ja nyt lukeminenkin maistuu.

    VastaaPoista
  2. Ai ihanuutta!!! Minna, kirja on saanut todella kauniin uudistuksen!!
    Kiva,kun osallistuit Vintage and Beuty -haasteeseen!

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana! Kyllä tämän näköistä kirjaa tekee mieli lukea, oli se sisältö sitten melkainpä mitä tahansa! Ihan mielettömän kaunis! :)

    VastaaPoista
  4. Kerrassaan upeasti tuunattu! Kiitos osallistumisestasi haasteeseemme!

    VastaaPoista
  5. Kerrassaan upea, todella kaunis.

    VastaaPoista
  6. hienosti oivallettu ja todella upeasti toteutettu;) noin sitä kannattaisikin pistää lempikirja koristellen ja pitää siinä esillä pöydällä, että muutkin saisivat ihailla...
    ihanaa, kun osallistuit tällä kaunilla työllä it´s all about the vintage and beauti haasteeseen!

    VastaaPoista
  7. On todella kaunis ja romanttinen kansi! Kiitos kun osallistuit It's All About The Vintage & Beauty haasteeseen. Onnea arvontaan!

    VastaaPoista
  8. Ihana kirja ja ihana tuunaus !!!! Tuntuu varmaan tosi romanttiselta jo ottaa tuo kirja käteen ja alkaa lukemaan tuota "Elämää suurempaa " tarinaa jälleen kerran...Tarttiskohan munkin tuunata joku noista Y&E painoksistani, mulla on niitä kolme eri versiota...sanoo nimim. "Toinen Austen fanittaja"

    VastaaPoista